piątek, 25 grudnia 2020

Człowiek z książek #0

Niedawno idąc sobie ulicą do znajomego na święta, przyszła mi do głowy myśl. Że w zasadzie moje poglądy są wypadkową lub kalką z książek jakie czytam czy czytałem. Książek rozwojowych, poradników. 

Skoro więc książki są tak ważną częścią mnie i podstawą tego co myślę i nad czym się zastanawiać, czemu nie poświęcić im serii postów? Dlaczego nie oddać hołdu tym ciegiełką budującą moje życie i moją rzeczywistość? Tak oto powstał pomysł na "Człowieka z Książek". Będącego w zasadzie mną, czyli człowiekiem, który składa się z wszelkich przeczytanych tekstów i książek, które przez lata wpadły mi w ręce.

Żywię nadzieję, iż ta seria pomoże mi także uporządkować czytane książki i usystematyzować moje czytelnicze życie. Do tej pory było bowiem tak, że książki były czytane symultanicznie. Zaczynałem jedną by zaraz się znudzić i zacząć inną ciekawą by po jakimś czasie wrócić do tej pierwszej, skacząc tak jednak po różnych książkach i różnych tematach.

Na czym będzie polegała ta seria? Na niczym więcej niż prezentacji książek, czy wybranych ich aspektów, a także przemyśleń na omawiane tematy. Ot nic więcej, niż po prostu moje myśli przelane w strumień bitów ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz